Juniorskytten

Hej Denne side er for klubbens juniorskytter og i er velkommen til at skrive,sende billeder eller resultater som i gerne vil have på siden. Send jeres indlæg til sjoegren@smilemail.dk eller aflever det til mig i klubben. Har du lyst til at prøve at skyde på nettet så klik på linket der er 7 skydebaner både til gevær og pistol. www.eurosimulator.com
         HUSK ALTID - Riffel-piben skal altid pege mod skiverne. - Riflen må ikke slippes, når låsen er lukket. - Låsen skal åbnes umiddelbart efter et skud er afgivet. - Efter skydning isættes rød sikkerhedsmarkering. Hvis du er i tvivl om noget vedrørende våbenhåndtering, ammunition eller andet praktisk, så spørg endelig instruktør eller bestyrelsesmedlemmer. Hellere et sprøgsmål for meget end et for lidt .
Hørve skytteforening Vallekilde Hørve idrætscenter