Bliv medlem

Skydning er en sport for hele familien. Her kan børn,forældre og bedsteforældre være sammen om en fælles oplevelse og endda konkurrere mod hinanden og har i lyst kan i deltage i lokale og landsdækkende stævner. Vi skyder på 15 m. baner både med pistol cal. 22, luftpistol, gevær cal.22 og luftriffel. Du behøver ikke investere i udstyr idet klubben stiller dette til rådighed. Der skal dog betales for den ammunition du bruger. Har du fået lyst til at prøve at skyde så kom på vores klubaftener og få en prøveskydning og instruktion af vore dygtige instruktører og har du mod  det kan du samtidig melde dig ind i klubben eller du kan ringe til vores Kasserer Leo Sarland på telefon 59566944.
Kasserer Leo Sarland på telefon 59656944 eller på mail leo.sarland@gmail.com.
Vi træner:  Pistol og gevær:  Tirsdag  kl. 19.00-21.00  Pistol og gevær:  Torsdag kl. 19.00-21.00
Hørve skytteforening Vallekilde Hørve idrætscenter

Vis stort kort