Velkommen til

Hørve skytteforening er en forening der dyrker skydning på forskellige niveauer, nogle for sjov, andre for konkurrencens skyld og så er der dem,som tager det hele meget alvorligt. Vigtigst af alt er at uanset hvilket niveau man er på,taler og hjælper alle hinanden Skydning er for hele familien hvor børn, forældre og bedsteforældre kan være sammen om en fælles sport. Har du lyst til at dyrke skydning er du velkommen i Hørve skytteforening. Vi skyder med pistol og gevær på 15 m. bane, du behøver ikke at investere i våben da klubben stiller dem til rådighed. Skydebanen ligger i Vallekilde-Hørve fritidscenter Idrætsvej 4534 Hørve. Hørve skytteforening er medlem af DDI skydning og deltager i både lokale og landsdækkende konkurrencer. Mød op på skydebanen og få en gratis prøveskydning eller kontakt vor kasserer Leo Sarland for at høre nærmere.
Hørve skytteforening Vallekilde Hørve idrætscenter
OPTJEN MIKROSPONSORATER TIL DIN KLUB MED DIT VISA/DANKORTO